skip to Main Content
Henley Lancerer Nyt Forum For Viden
Henley lancerer nyt forum for viden

Velkommen til Henley Magasinet – et forum for viden om KarriereLedelse og Personlig udvikling. Som noget nyt lancerer Henley Business School nu et forum for viden, der har fået navnet Henley Magasinet.

Forummet har til formål at dele og formidle viden om kerneområderne Karriere, Ledelse og Personlig udvikling. Ønsket er at bidrage til inspiration og kvalificeret dialog om emner, der i en global og kompleks verden, synes stadig vigtigere.

Med mere end 70 års erfaring i at udvikle ledere til at udfolde deres fulde potentiale og i at skabe læringsrejser, der matcher aktuelle uddannelsesbehov, er det en solid ballast af viden, vi på Henley Magasinet kan trække på.

Hvad kan du læse om i Henley Magasinet?

I Magasinet kan du derfor læse fagligt relevante artikler om aktuelle tendenser og udviklinger inden for ledelsespraksis- og forskning.

Du kan få tips og guides til at finde den rette uddannelse, og du kan fordybe dig i reportager fra Events og Masterclasses.

Du kan også dykke ned i Magasinets mange interessante portrætinterviews, ligesom du kan hente inspiration i dugfriske indspark fra relevante gæsteskribenter.

Vi overvåger danske og internationale informationskilder, og du vil derfor også kunne falde over formidlet forskning fra andre førende forskningsinstitutioner, uddrag fra toneangivende business blogs, samt links til emnespecifikke websteder, der beskæftiger sig med samme kerneområder, som dem Henley adresserer.

Hvem bør læse Henley Magasinet?

Magasinet henvender sig specifikt til ledere, som går op i karriere, job og selvudvikling – men også til alle andre, som ønsker at forblive relevante i en hastig foranderlig og globaliseret verden, hvor disruption, digitalisering og nye forretningsmodeller har ændret spillereglerne for bestandigt.

For hvis ikke vi kontinuerligt fornyer os, risikerer vi hurtigt at blive overhalet indenom.

Kommentarfelterne til Magasinets indlæg er åbne, og vi håber derfor på en høj grad af involvering og deltagelse fra jer læseres side. Jeres holdninger, input og dynamiske meningstilkendegivelser vil bidrage til at holde magasinet levende og relevant og samtidigt give anledning til yderligere læring, oplysning og videndeling, der vil kunne komme alle til gavn.

For som forfatteren og futuristen Alvin Toffler for nyligt sagde:

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn and relearn

Feedback modtages med glæde 

På Henley stræber vi altid efter at gøre tingene endnu bedre, og vi vil derfor sætte stor pris på din feedback på Henley Magasinet.

Lever det op til dine forventninger? Er der særlige emner, du gerne ser taget op? Bestemte personer, du godt kunne tænke dig at høre mere om?

Og hvad med sproget i artiklerne? Længden, og måden de er sat op på?

Tøv ikke med at give din mening til kende. Alle indspark er velkomne, og dine forslag vil bidrage til at definere Magasinet og dets indhold fremadrettet.

Skriv til os på:

Mail: albert.roenning-andersson@henley.dk

eller give os et kald på:

Mobil: +45 5190 1893

Og husk også at følge os på de sociale medier, hvor vi løbende poster nyt fra Henley:

Henley Magasinets redaktør

Albert Rønning-Andersson er Journalist & Head of Content i Fonden For International Management Education (IME). Her er han ansvarlig for planlægning, projektstyring og eksekvering af Fondens kommunikation, PR og markedsføring, ligesom han er lead på afvikling af Events og Masterclasses. Albert er desuden redaktør og skribent på Fondens online-platforme, der udover Magasinet, tæller nyhedsbreve, website og sociale medier. Han er uddannet i Journalistik og Politisk Administration fra Roskilde Universitet og har tidl. arbejdet for bl.a. Berlingske, Fagbladet 3F, Politiken og på Christiansborg.

Du kan følge Albert Rønning-Andersson på Twitter: @Albertra82

By: jeppe.scharling

Del denne artikel på:

TwitterFacebookLinkedInEmail

Relateret artikler

Does Your organisation have a strong shared vision?

  • 26. februar 2017
A Shared vision: aids collaboration, creates a culture of shared ownership, eases tracking of development, creates purpose, gives direction, creates alignment, a clear ball field and unite.Most organisations have an overall vision defined a while back by top management, but what I often find is that the vision is not…
Back To Top